strukturplaneringskit



varför gör jag ett tyst uppror för? det är ju inte precis som om mina föräldrar märker det... jag vet så mycket mer än väl att jag borde jobba med svenskan, men det förändrar inte det faktum att jag inte vill jobba med det. jag hatar att mitt liv är så jävla ospännande och kärlekslöst. och nu har jag börjat äta som en gris, vilket resulterar i att vågen snart inte klarar vikten...som om att han vill ha mig då.
fast nej men juste, jag skulle inte vara bitter på den här bloggen!
nu ska jag be min pappa om en t-shirt som jag ska slakta till något fint och mer trasigt!
wiie, nya kläder utan att behöva paya är aldrig fel!

_alizor


Kommentarer
Postat av: lana

alizor alizor alizor... du kunde inte låta bli, va?

2011-03-07 @ 20:44:20
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: alizor

f-f-fölåt :(

2011-03-07 @ 21:05:48
URL: http://containerbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0