Plugga! eller okej, "plugga"

Någon som klarar av att sätta på datorn för att göra det man säger man ska göra? Dvs. PLUGGA. Jag är inte en sån person som lyckas med det, surprise. Tiden går och jag öppnar bara inte det där jäkla dokumentet.
Så i hopp om bättre framgång i framtiden ansöker jag nu om hjälp. Jag behöver någon som sitter brevid mig och piskar tills jag börjar plugga. Känner du dig manad till detta? (Bra betalt) Lämna då en komentar här nedan så kan jag lova att jag hör av mig.
Nu ska jag ner till stan för att fika med Johnny. Lika bra att stänga av datorjävlen (ursäkta ordvalet.) Fred / Desperat tjej som fortfarande tror att hon kan lyckas. Okej, Emelie.
...typ såhär tänker jag mig.

Kommentarer
Postat av: lana

jag kanske inte är lika ful som han du hade tänkt dig, men ställer upp!!!!!!!!!

2011-03-20 @ 14:16:18
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0