J.A.G V.I.L.L S.H.O.P.P.A

Låter hyfsat töntigt men det är hyfsat sant. Idag spatserade jag runt på stan med Johanna och det slog oss att vi fan ska till Usa tillsammans! Det är helt freaking amazing. Något jag ser fram emot är den amerikanska shoppingen. Just nu sitter jag och bläddrar bland underbara klänningar på http://www.forever21.com/UK/Product/Category.aspx?br=f21&category=Promo_DOWDresses&promotype=2. Det kliar i fingrarna. Vill ha ALLT. Men jag ska inte shoppa innan vi åker. En månad till med min gamla tråkiga garderob. Överlever.
Jäkla ytligt inlägg. Sharråå, Emelie
Jag och Johnny (Johanna)  i somras!

Kommentarer
Postat av: Johnny

rätt så fett !!! Crazy BANANAS we are going americano baby!!!!! CRAZYYYYYY tagga tagga och håll i stålarna tills vi åker där skall det spenderas gal1 emlä!

2011-03-20 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0