Det är samma moderater, samma gamla dollargrin

Sofia tjatar på mig att blogga och jag kan hålla med om att det är på tiden nu!
Jag kan inte säga så mycket annat än att jag är glad just nu, väldigt glad faktiskt :) kan dels bero på att jag inte är sönderstressad av skolan, älskar mina kära vänner, älskar MUF och älskar att jag lyssnar på "jävulsadvokater" med Kreti och Pleti (går det ihop sig?) och så älskar jag att jag ska till Usa med världens bästa Johanna om sisådär en månad!!!!! många utropstecken på det. Livet gillar mig. Det är vår nu!
En töntig webcam bild på det! KYSSRÅÅ, Emelie

Kommentarer
Postat av: lana

kysser din mun på skärmen...... :F



hahahahah eller?

men va vadå usa? vi pratar imorgon

2011-03-17 @ 18:34:33
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: emelie

Hahaha Lanis du är så knäpp!

2011-03-17 @ 20:19:48
URL: http://containerbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emelie du är jätte het :)!!

2011-03-18 @ 21:00:28
Postat av: Anonym

Emelie du är jätte het!! ;)

2011-03-18 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0