from the middleway street





rökpaus under vårens blåsigaste dag.
hon kan det där med fotografering allt, lilla lana bradosti.


idag har jag varit på äventyr ute i boländerna, vilket innefattar att gå över en leråker, springa över en motorväg, hoppa över ett vattenfyllt dike och klättra över en grus/snö-hög för att ta sig till IKEA. men det var kul eftersom min lilla kurd hoppade bredvid mig under hela vandringen från busshållplatsen långt, långt borta till de billiga grejernas mekka.
två korvar, en mjukglass, några växter och ett påslakan senare sitter jag här och spyr ur mig verb och substantiv till en massa och har precis gjort klart min origamimobil.


livet är mys.


alice

Kommentarer
Postat av: emlää

gaahaaa snygga bildeeer!

2011-04-07 @ 21:38:33
URL: http://containerbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0