4 days to go

Jag har bloggtorka men blir tvingad av min kära vän Johnny att blogga, hon har nämligen tråkigt eftersom hon inte följer någon annan blogg än den här, haha!
För att uppdatera er lite, eller rättare sagt dig Johnny kan jag säga att mitt liv känns väldigt ljust ut just nu! Mitt hår är även inkluderat i ordet "ljust", men i en annan bemärkelse. (SKa till frisören imorgon så ska de få fixa till det).
Annars taggar jag galet, bokstavligen GALET till USA om fyra, FYRA dagar. 
En lektion imorgon och en halvhemtenta kvar, och i eftermiddag äger den eftertraktade Lasergame matchen mot MSU-Skrapan rum!
Nästan bara roligheter som väntar, vad finns det att klaga på? ;)
Med de orden säger jag tack och hej och demonstrerar med en bild på mig och min blivande USA-kamrat. PEACE OUT, men jag ska inte till Peace and love.
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0